Posted By: Bubrak (Alencin) on 'CZbikes'
Title:     Re: was Dilema, vztazeno k Marus
Date:      Tue Mar 12 02:49:09 2002

Ses uplne mimo, pletes dohromady nekolik veci (az je z toho nepravda, cili
lez). Nemam naladu to tady pracne vsechno vysvetlovat. Priste si prebirej
motocykl jinym zpusobem, nez ze Ti ho majitel doveze ve tme ke skole, Ty na
nej ve spechu nasednes a odjedes. Ze clovek na nedulezity veci zapomene je
podle me normalni a ja sem relativne hodne zapomnetlivej clovek. Od toho je tu
ale kupujici, aby se na vsechno pokudmozno vyptal. Kdybych Ti zatajil neco
schvalne, tak bych Te asi na konferenci netahal. Udelej si poradek v 
informacich. Pred koupenim si mel motorku pujcenou tusim na vikend, tak sis 
plno veci taky mohl vsimnout tak ted nedelej ukrivdenyho.

Bubrak

Este Ti to teda dovysvetlim, ale dost me to prudi, jakej mas bordel v 
informacich: 

> Ahoj,
> Marus dopadla tak, ze ma teprve rozparany bricho a zjistuje se, cim to je. 
> Nejpravdepodobneji prevodovkou, i kdyz ten zvuk sel jako z vany (mel jsem 
> ucho az u vany). Kazdopadne ve vane ani ve valcich nic, cisto...
> 
> Ale prochazel jsem si historii v MKF, kde je Bub i ja a zjistil jsem, ze Bub
> o tom chroustani taky psal, dokonce uz taky melproblemy s prevodovkou. 

Chroustal o retez vymezovaci plisek u spojkovy tycky, ktery byl prichycen 2ma 
srouby a jeden se uvolnil, uplna BLBOST.

S prevodovkou se mi stalo POUZE to, ze sem behem 17000km asi 3x zaradil 
falesnej neutral mezi 5. a 6. rychlosti, coz je celkem BEZNA vec a uplna 
BLBOST. 

> Nemluve o tom, ze mi zatajil (coz je novinka asi 3 dny stara, kdyz jsem to 
> procital po x-te), ze mel problemy s VYNECHAVANIM motoru (tj. ze at za 
> studena ci za tepla, at na volnobeznuych otackach, nebo za jizdy, proste 

TOTO JE POLOPRAVDA. Predloni mi vynechaval motor uplne (komplet zapalovani), 
jak pri jizde, tak na volnobeh (vzdy cca na 1-2 vteriny, uplne nahodne, 
nekdy behem 500km vubec, jindy treba behem 10km 10x). Na miste to 
chciplo. Naprosto to spravilo procisteni konektoru v elektrice = uplna BLBOST, 
resp. nutna bezna udrzba. 

> jednou za cas na cca sekundu prestala zapalovat, pokud to bylo na volnobeh, 
> tak se otacky zatavily na 0.00001 rpm a pak to zas bezelo nerusene dal. Coz 
> je za jizdy dost pruser...

Toto je uplne JINA vec. Toto se projevuje POUZE v nizkych otackach 
(cca volnobeh az volnobeh + 300 ot/min), NENI to tim, ze by prestalo fungovat 
na sekundu zapalovani a NEDEJE se to za jizdy. Projevovalo se to behem 
poslednich 14000km a nezmenilo to intenzitu ani zpusob projevu, tak sem na to 
kaslal, ptal se ruznych lidi co si o tom myslej a nakonec sem usoudil, ze to 
je civkama - chtel sem promerit jejich odpor (obou vinuti). Nemyslel sem ale 
na to nejak intenzivne, protoze mi to vlastne vubec nevadilo. Proste jak bych 
si na to vzpomnel, tak bych to promeril. Pri jizde se to nijak neprojevuje, 
mechanik rekl, ze motor je po mechanicke strance naprosto OK, tak sem nemel 
proste zadnou obavu, ze to bude neco mechanickyho a postupne sem vylucoval 
ruzny veci az zbyly civky.  

> Bub si mysli, ze to je v civkach. V tuchle chvili je pro me podstatnejsi, ze
> mi o tom nerekl (na druhou stranu jsem si toho mohl na MKF vsimnout driv). A
> myslim si, kdybych ja kamosovi prodaval (treba Marus), tak na takovou vec, 
> jako je obcassny "skoro_chcipnuti" motoru, bych nezapomnel...
>  
> CePal
 
                                            Kdo brzdi, ten ztraci.
   -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-     
       E-mail: j.kubrt@sh.cvut.cz                      ICQ: 9813416            
     HomePage: http://web.pinknet.cz/~bubrak/bubrak
   -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
 

Search the boards