Posted By: medved (A~z na v~eky Mikov~ce.) on 'CZcars' Title: Re: Novy trachtor do 350k 380k - Elantra CRDi Date: Tue May 10 19:54:24 2005 > Dej vedet, jak jezdi. B-) > Roumen Takze uz jsem nakroutil pres 3000 km, je to po zabehu takze snad uz muzu rici, jak se to chova. Co: Hyundai Elantra, Liftback s 2.0 Common Rail dieselem. Pred tim jsem jezdil s Fabii 1.9 TDI, takze pocitove to budu porovnavat s ni. Prvni dojem byl ze jde o velkou kravu - vevnitr je opravdu dost mista a jak je videt kapota motoru, tak to jeste auto pro ridice prodluzuje. Sedacky jsou take pohodlne. Nekolikrat jsem uz jel Praha-Znojmo a naprosto bez problemu. A to me po dlouhem sezeni bezne boli zada. Predni sedacku jsou jeste vzadu vybrane, takze je spousta mista i na zadnich sedadlech. Ale ted asi to dulezitejsi - jak se to chova na silnici. Je to samozrejme klidnejsi nez ta Fabie (vaha dela svoje). S Fabii to byl vzdy kopanec - jakmile sepnulo turbo. Tady je tah motoru pomalejsi, ale neustaly. Taky ma mnohem lepsi prevodovku. Pri 130 km/h to toci nejakych 2.700 rpm, kdezto Fabia to tocila pres 3.000. Oboji na 5. kvalt. A hlavne - kroutici moment u CRDi je konstantni od cca 1.700 do 3.200 rpm. Takze i pri 130 km/h ten motor vyborne tahne. Naproti tomu maximalni kroutak u Fabie koncil kousek nad 2.200 rpm a to bylo znat. Doposud jsem s Elantrou nemel zadne problemy - v servisu jsem byl jen na prezuti pneumatik a vyleptani skel. Ale nektere mouchy by se nasly. Defaultne se zapina klimatizace - po zapnuti motoru, pri zmene vyfukovani... A take teleskopicka antena je manualni. Ale to je asi tak vse. Bye Medved No matter where you go, everyone is connected.