Posted By: znouza (fuck off Ceska Lipa) on 'CZcars' Title: Re: aditiva do nafty Date: Sun Jun 10 21:48:06 2012 > > > A pro me osobne to znamena, ze moje dalsi auto bude turbobenzin, asi > neco > > > jako 1,8TSI nebo 1.6 ecoBoost -> dnesni CR diesely s DPF jsou jenom > > kasicka > > > na problemy... > > > > > > diesel > > > > Konecne si dostal rozum, jeste si zmen nick ;-), > > > > Mam este oldschool diesel 1.9TDI, ktery jde jeste bezproblemove pouzivat. > Do dnesnich CR kasicek bych uz ale nesel.... > > Treba Mondeo, 1,6 ecoboost s 118 kW je o 100 litru levnejsi, nez 2.0TDCI... > Tech sto litru rozdilu ceny se mi v zivote nemuze vratit na nizsi spotrebe > TDCI, navic je ecoboost silnejsi, o metrak lehci... > > U Octavie dtto 1.4 TSI versus 1.6TDI, i kdyz tam je cenovy rozdil mensi. > > V dobe choulostivych CR DPF dieselu a primovstrikovych turbobenzinu se > situace > otocila, dneska je diesel do osobaku nesmysl. > > Navic EU planuje od roku 2013 nastavit zdaneni paliv podle produkce CO2 (a > nafta ma z litru o tretinu vic) -> konec dieselu v osobacich v Evrope. > > diesel > no nevim.. ale treba 2.0TDCi (120kW) ma 139g CO2 a benzinova verze, 1.6Ecoboost (118kW) ma 158g CO2 .. pokud to daji jakoze obecne z litru, tak je to stejnej nesmysl, jakoze z kila uhli je tolik a tolik skodlivin - pritom hodne zalezi na celym procesu spalovani, ze .. - znouza - -- At a higher altitude with flag unfurled We reached the dizzy heights of that dreamed of world... --