Posted By: Ticcino (Ticcino) on 'CZcars' Title: Zavada razeni Date: Tue Mar 21 13:16:44 2006 Ahoj kamaradi, Tak mi moje FIAT Tempra 1,4 benzin s karburatorem zacala zlobit. Jednak v mirnych kopcich pri nizsich rychlostech a otackach (kopec za Mladou Boleslavi na dalnici na Prahu pri 90hm/h na petku) motor nahle prestane tahnout. Na pridani plynu reaguje dalsim snizenim vykonu. Naopak pri pusteni plynu ma tendenci pridavat :-) Pomohlo vyradit rychlost, nechat chvili volnobeh (zajet do odstavnyho pruhu protoze rychlost se dost brzy dostala na dost nizkou hodnotu) a po cca 10-15 ti sekundach se zase jelo dal. Auto nebylo nealozeny, byl jsem tam sam. Udelalo to jeste parkrat, ale to uz jsem nebyl tak vyplasenej. Moje diagnoza: zkontrolovat karburator, predstih, svicky, zapalovani a tak. Dalsi problem nastal, ze zacly velmi spatne jit radit "dopredne" rychlosti 1-3-5. A trojka jeste v pravotocivych prudkych zatackach (rezanych) vypadavala ven. Moje diagnoza (po spolupraci s internetem):Budto hnuta kulisa u tahel nebo odchazi prevodovka nebo je prasklej silentblok na zavesu motoru a cely je to nakrivo. No dal jsem to do servisu. Jestli se to bude dusit, kdo vi, ale budou novy svicky, palivovej filtr a palec rozdelovace. Co se prevodovky tyce, tak tam byl zarizlej nejakej hlinikovej dil, co spojuje snad tahla s tyci co vede k saltrpace. Oprava celkem bude vcetne materialu necely 4000. Ach jo. Ale snad to bude zase jezdit. Tak jen abyste vedeli. ___________________________ (___ _____________________) | |_ __ __ _ __ __ | | | _| _| | | | |_|_|__|__|_|_|_|__| It's better to burn out than fade away.