Posted By: znouza (fuck off Ceska Lipa) on 'CZcars'
Title: Re: taky novy auto
Date: Mon Feb 9 13:20:03 2009
> Tatova Fabia s tim slabsim 1.2 si jako nova brala skoro 8 coz byl docela
> sok.
> Ted s redukci vyslovene kratkeho popojizdeni a po zajeti motoru (40k) to
> spadlo na 6. Starsi pan, dealer skodovky ma tu silnejsi 1.2 a tvrdil ze stim
> jezdi za 5.5, vetsina jeho jezdeni je pry cca 12km trasa z Tuchlovic na
> Kladno. Tenhle chcipackej motor bych neodsuzoval, s tou Fabii dokaze slusne
> zacvicit, kdyz ma otacky. Diky prevodovce se stim docela dobre jezdi i po
> dalnici. Ve 4lidech to dokaze na 5tku utikat 130 i do kopce coz pro me bylo
> docela prekvapeni, v Honde musim podrazovat. U ty Fabie je to dany vysokymi
> otackami, toci to pri ty rychlosti 4000.
fabie, nez ji ukradli, mela taky 1.2htp 47kW (kombi). Nicmene, kdyz jsi mel
lehkou nohu, tak se za 5.5 dalo jezdit, mesto spis okolo 6-7 ... ale na
dalnici se s tim dalo uhanet i 183 (maximum,co jsem z toho vyzdimal), je to
lehounky.. konstrukcni maximalku to ma tusim 169kmph. Ale uz bych to
nekoupil, kdyz uz malej obsah, tak 1.4
> Tvych 5l podleme v benzinu dokaze leda tak ten Jazz.
> > Z vybavy je nutny posilovac rizeni, aby to mohla ridit i beepee, k tomu
> bych
> > chtel ABS (jezdime na hory).
ABS neni na hory. Na hory si porid neco jako ASR (protiskluz), ale ABS je
samozrejme dobry na jakykoli situace
> > Dalsi dve veci jsou prijemny, ale zbytny luxus: klimoska a tempomat.
klima OK, tempomat je navykovej a rekl bych, ze pak i nebezpecnej
> Posilovac rizeni/brzd ma snad dneska uz cokoliv, ale casto az prilis silny a
>
> rizeni je pak neprirozene snadne. Ve Fabii mam diky tomu dojem ze ji jedinym
> trhnutim otocim na petniku i ve vysoky rychlosti... s tim budu mit fakt
> problem.
adaptivni rizeni to fakt mit v tute cenove kategorii mit nebude :)
> Jo to se pochopitelne nabizi... Se zamkem zpatecky a piskovanyma oknama o tu
> moji socialni Fabii snad nikdo nebude mit zajem.
taky jsem mel zamek zpatecky.. a bylo to k nicemu. auto bylo kupovany jako
novy, zadny bazar ani predvadecka. tehda stala 343.000
jel jsem i s novou fabii, a musim rict, ze mi prisla neskutecne tvrda (jasne,
jsou i tvrdsi podvozky). Nicmene, nic mensiho nez kombi bych nebral (at kvuli
kufru nebo bezpecnosti na zadnich sedadlech, koule je idealni doplnek :) )
> > Nejake tipy/napady? Nemusite konkretni linky, spis me zajima, jak je to
> > treba
> > s tou cenou nahradnich dilu, jestli je treba nejaky zebricek aut podle
> > spolehlivosti... a tak. :)
spolehlivost? moje oktavka (1.9td, 81kw, 2002 vyroba), najel jsem na ni uz
pres 270.000km (jen ja), zatim vsechno v pohode, jen se jednou menila nadobka
na chladici kapalinu - odeslo cidlo (cca 300,-), samozrejme beznej servis
(rozvody, desticky atd), a minulej rok jsem nechaval cistit turbo - padalo to
do nouzaku - zadelany turbo, coz se stava vicemene vsude. A relatko
nouzovych blinkru. Jinak pohoda.
fabie - tam nebylo nic, auto jezdilo 2 roky (cca 25000km) nez ho ukradli.
Bylo dvakrat bourany, jednou ho nekdo naboril na parkovisti (podbeh, svetlo,
blatnik, naraznik), podruhe zase vzal dvere u ridice (taky parkoviste), bezny
servis, zavada zadna.
> Moje zkoumani ukazalo opravdu zajimavy slevy jen u Skody, Fordu. A potom
> obecne u skladovych vozu, skoda zase si nevyberu barvu. ;) Spolehlivostni
> tabulky mivali nekde nemci, ale nedokazu to ted rychle najit.
na barvu pece pes. oktavka je bila (ta je ted zase v mode:)), a fabie byla
cervena zakladni (corrida). Radsi jsem koukal na vybavu - asr, abs, elektrika
vpredu/vzadu (kvuli deckam), textilni mrize, central atd
> > jimo:)
- znouza -
--
At a higher altitude with flag unfurled
We reached the dizzy heights of that dreamed of world...
--