Posted By: mener (Buh) on 'CZcars' Title: Re: Pridani sestky do Octavie 1.9 TDI Date: Sun Mar 7 22:42:53 2010 > Sestka z meho linku posune otacky pri 130 na 2500 (idealni otacky), kdy ma > motor nejvyssi kroutak. Co je todle za blbost? Dyzly maj nejvyssi kroutak v otackach pod 2000, krome tech novejch, ty maj konstatni treba 1800 az 2500, ale urcite ne PD a starsi od VW. > Momentalne se autak chova tak, ze na petku z 90 na 130 zrychluje jak raketa > a > nechava za sebou benzinove baworaky, pak kolem 140 konec a jenom rev > pretaceneho motoru. Todle je taky pekna blbost. Nevim jakej motor mas, podle chybejici petky a otacek pri 130 tipuju nejspis na 66, maximalne 81 kW (u nove pripada v uvahu 77 kW), tomu odpovida kroutak 210, resp. 235 (250) Nm, tomu se musi libovolnej 6 valec od BMW (krome dvoulitr sestivalec, ten uz se ale dlouho nedela) vysmat - ma pri libovolnejch otackach vyssi vykon nez tohle TDI, to nemluvim ani o tom, ze ma kratsi kvalty. Schvalne zkus najit BMW, co ma z nuly na 100 vic jak deset vterin, rek bych, ze vic jak 2 nenajdes ;). Jinak dyzly maj nejvyssi vykon pri cca 4000 otackach, takze pokud ti to na petku nad 140 moc nejede, tak s delsi sestkou to pojede jeste hur. Navic 3000 otacek neni pro dyzl zadny terno, aby to nevydrzel. Dal bych jeste dodal, ze "dylka" prevodovky je pro me jedno z nejdulezitejsich kriterii pri vyberu auta. Pokud nejezdis moc v Nemecku, tak bych to nedelal. > diesel Mena