Posted By: mener (Buh) on 'CZcars'
Title:     Re: Pridani sestky do Octavie 1.9 TDI
Date:      Sun Mar  7 22:42:53 2010

> Sestka z meho linku posune otacky pri 130 na 2500 (idealni otacky), kdy ma 
> motor nejvyssi kroutak.

Co je todle za blbost? Dyzly maj nejvyssi kroutak v otackach pod 2000, krome 
tech novejch, ty maj konstatni treba 1800 az 2500, ale urcite ne PD a starsi 
od VW. 



> Momentalne se autak chova tak, ze na petku z 90 na 130 zrychluje jak raketa
> a 
> nechava za sebou benzinove baworaky, pak kolem 140 konec a jenom rev 
> pretaceneho motoru. 

Todle je taky pekna blbost. Nevim jakej motor mas, podle chybejici petky a 
otacek pri 130 tipuju nejspis na 66, maximalne 81 kW (u nove pripada v uvahu 
77 kW), tomu odpovida kroutak 210, resp. 235 (250) Nm, tomu se musi libovolnej 
6 valec od BMW (krome dvoulitr sestivalec, ten uz se ale dlouho nedela) vysmat 
- ma pri libovolnejch otackach vyssi vykon nez tohle TDI, to nemluvim ani o 
tom, ze ma kratsi kvalty. Schvalne zkus najit BMW, co ma z nuly na 100 vic jak 
deset vterin, rek bych, ze vic jak 2 nenajdes ;). 

Jinak dyzly maj nejvyssi vykon pri cca 4000 otackach, takze pokud ti to na 
petku nad 140 moc nejede, tak s delsi sestkou to pojede jeste hur. Navic 3000 
otacek neni pro dyzl zadny terno, aby to nevydrzel.

Dal bych jeste dodal, ze "dylka" prevodovky je pro me jedno z nejdulezitejsich 
kriterii pri vyberu auta. Pokud nejezdis moc v Nemecku, tak bych to nedelal.



> diesel 

Mena

Search the boards