Posted By: Snoopy (Snoopy) on 'CZdungeon' Title: Re: PC....(Alnagon) Date: Thu Feb 19 15:30:46 1998 > "Pro zacatek" bych rad uvedl v zivot tvorbu postavy, udrzovani casu, spravu > parametru postav a jejich majetku, hlidani casove zavislych atributu > (lucerny, demony) a prubeh boje. > > Btw ma nekdo rozumny napad, jak udrzovat v pocitaci pozice postav v > hexagonalni siti. No neslo by to pomoci dvou parametru X a Y???...(viz. obrazek) +--X | ___ ___ ___ Y / / / / 1:1 ___/ 2:1 ___/ 3:1 / / / ___/ 1:2 ___/ 2:2 ___/ / / / ___ / 1:3 ___/ 2:3 ___/ 3:3 / / / / / X:Y ___/ 1:4 ___/ 2:4 ___/ / / / / ___/ / 1:5 ___/ 2:5 ___/ 3:5 / / / ___/ 1:6 ___/ 2:6 ___/ / / ___/ ___/ S tim ze pokud ke souradnice Y licha jedna se o "predsunutou" radu sucha jedna se o "zasunutou" radu ...na podobne myslence lze vymyslet i druhou variantu +--X | ___ ___ ___ Y / / / / 1:1 ___/ 3:1 ___/ 5:1 / / / ___/ 2:1 ___/ 4:1 ___/ / / / / 1:2 ___/ 3:2 ___/ 5:2 / / / ___/ 2:2 ___/ 4:2 ___/ / / / / 1:3 ___/ 3:3 ___/ 5:3 / / / ___/ 2:3 ___/ 4:3 ___/ / / ___/ ___/ S tim, ze pokud se na druhou variantu pozorne podivame zjistime ze je to jen otocena varianta I :)) Dalsi parametry potfory (krome X a Y vzhledem k nejakemu pocatku) by byly velikost: A,B,C ...zabira 1 hex D,E ...zabira vice hexu (dve vedlejsi, osm,...) Dalsi param je otoceni potfory ___ ___ ___ ___ ___ ___ / / / / x / / / 1 / 2 /x 3 / / 5 x / 6 / x / / 4 / / x/ _x_/ ___/ ___/ ___/ ___/ ___/ kde x je "cumak" potfory... s tim, ze treba kun, ktery by mel zabirat 2 hexy by obsadil "druhy" hex ten opacny nez na ktery ma natoceny cumak...(no poblemo) ...to je rek bych tak fse co me momentalne napada...:) > > Alnagon > > <Slecno, verite v lasku na prvni pohled, nebo mam prijit jeste jednou?> ... hehe dobrej for :) No subscribe