Posted By: DnF (don Fanfan, vzdusny pirat) on 'CZdungeon' Title: Re: PC vs. PJ Date: Tue Feb 24 10:45:21 1998 Hoi podruhe! > udelat) graduje kazdym okamzikem....zadny boj pak neni rutina, protoze > jde o zivot (klidne na zacatku pribehu) a pokud to clovek vi - pak se rve > o zivot (vi ze PC neodpousti nic) a pribeh PRO NEJ graduje v tom > okamziku... > protoze co bude po jeho smrti....to uz ho nezajima, hlavni je prezit a > zit. Strasne tezke ?!? V pripade "ziveho" PJ s mozkem to jde, i kdyz _je_ to tezke. Ale v pripade PC PJ je to mozna nemozne. Myslim, ze dobre dobrodruzstvi nemusi obsahovat vic nez dva tri, a nekdy i jeden boj. Pokud PJ jde o pribeh, a postavam jde taky o pribeh. Dobri hraci bez dobreho PJ jsou nuceni k vyhlazovaci taktice, a naopak. Jenomze kdyz se to snazis udelat, je to pro tebe spousta prace, ale ne mechanicke, jakou by bylo mozno sverit pocitaci. Je to bohuzel spis tvurci. Vymy's~leci'. Bojim se, ze PC hre neprida, a mozna ze i ubere na hratelnosti. > proto bych byl jen rad kdyby ten program umoznoval krome pocitacem > generovanych a ovladanych postav i generaci a vstup postav rizenych dalsim > clovekem...(ciste ucelove postavy, zadni dalsi hraci) a zasazovane mezi > postavy ovladane pocitacem coz si ale nedovedu moc dobre predstavit v > podobe pocitace...jak by na to reagoval....sila :-)) Jedno reseni by tu bylo. Umela inteligence :)) Spis bych rek, ze po stretu s postavama by jednani CP musel ridit DM, protoze toto algoritmizovat mi pripada nemozne. > * Wothan Magnus von Haribolo * #####-#-#-#-#-#-#-#-## Zdravim vsechny parany her na hrdiny a alchymisty zvlast! don Fanfan, strasny pirat vsech mori. mail-> dnf@pobox.sk