Posted By: Haribolo (Wothan Magnus Haribolo) on 'CZdungeon'
Title:     Re: smrt postav
Date:      Thu Feb 26 13:06:22 1998

> 1. O jak velky prohresek se jedna (opomenuti, nedbalost, risk v zajmu
> druziny, riskovani jen tak, atd).

- to je jasny....ale posoudit z hlediska moznych nasledku, nikoliv z hlediska
  moralniho - tj. chtel pomoci druzine...tak mu to promineme.

> 2. Jak hodne hrac lpi na postave a jak on se diva na pripadnou smrt sve 
> postavy a jak by se divali na jeho smrt spoluhraci.

- to je naprosto nepodstatne....podobny pristup dava realnou viru v 
  nesmrtelnost nekterym postavam, nebo i jen viru ze preze vsechno vazne o nic
  nejde....az nakonci neco mozna bude hrozit.

> a) Pokud PJ dojde k zaveru, ze postava by mela mit malou pravdebodobnost a 
> nezalezi na tom, zda postava zhebne ci ne a jeji smrt treba ozivi hru, tak 
> nasadit nizka procenta a nechat hazet hrace.

- jasne...takze opicarna...ozivovanicko, riskovanicko s nesmrtelnou postavou, 
  ktera to vzdycky nejak prezije a pokud ne, nekdo ji ozivi co?

> b) V opacnem pripade pak stanovit jen tak procenta a hodit tajne za hrace. V 
> pripade neuspechu pak dukladne zvazit okolnosti a bud postavu zachranit (coz
> by se asi moc nelibilo Haribolovi) a nebo ji nechat hodit znovu.

- to je strasne okate.....ukrutne, to se mi vazne nelibi - jasne...vadi vam 
  tak moc smrt z nahody?...ale stesti a uspech z nahody vam nevadi co?
 
> Nezapomente ze se jedna o hru lidi. Aspekty dulezitosti jsou serazeny podle 

- prave pro to ze se jedna o hru a ne o divadlo si myslim ze lpet na pravidlech
  a na jasnych a rovnych ferovych podminkach pro vsechny hrace neni nesmyslne.
  Myslim ze podobne vase radoby upravy v mariasi nebo pokru nebo sachach - 
  by se vam asi moc nelibili ze? Bud tu pravidla jsou, nebo nejsou - nic mezi 
  tim ja neznam a znat nechci - pokud chcete predejit dopadum pravidel, tak je
  zemnte, ale neporusujte dle nalady! Zmenena pravidla rovnou vsem ale zajisti
  nesmrtelnost....no co aspon budou vice "riskovat" :-,
 
> P.S.: Pocitaci bych nesveroval generovani postav, ale pouze generovani 
> "nepratelskych postav" dost by to usetrilo PJ generovat napr. armady 
> skretu, ktere chce predhodit triclene druzince. Prosim priznivce Haribola,
> aby toto nekomentovali, jsem velkym fandou DRD:-) 

- fajn....ja nejsem svuj priznivec, ja si to okomentuju :-) - "predhazovat"
  nabusencum skretiky pro leceni komplexu slabosti a menecennosti by ocenili
  asi zejmena psychologove....ja to shledavam ubohym, ale je to jen IMHO.
- dal...generovani vsech postav se da ovladat - tj. prepnout na rucni i na 
  automat by PC nedelalo potize - je to spoluprace cloveka a stroje - idelani
  GM=PC+Clovek IMHO...dobre udelane by to spojovalo prednosti obou a 
  eliminovalo chyby obou. Ale generovat postavy lze bud uplne nahodne, nebo
  se zadanim nejakych vstupnich parametru stylem - "omezeni nahodneho vyberu
  na dane oblasti"....coz je prkotina....komp by ale nadefinoval spoustu 
  parametru ktere nahazet kostkou by asi bylo zdlouhave....skalni kostkaci to
  ale neuznaji.

* Nejde ti to?!...vem si vetsi kladivo! *             WWWWWWWW   //  |<<
*     Vas posledni pohan z usvitu veku  *              [#|##]    I|I  | 
*           Wothan Magnus von Haribolo  *         #####-#-#-#-#-#-#-#-##
_______________________________                    [##|@80/E-Mail:wothan.haribolo@post.cz                     [##|@8|  |8@|@@@@@|]
http://mirage.kky.vslib.cz/^tomic/valhalla.htm     [##|@8|__|8@|@@@@@|]

Search the boards