Posted By: buboslav (buboslav) on 'CZflying' Title: a opet havarky Date: Mon Dec 2 12:23:22 1996 kdyz jsem psal posledne, tak jsem nejak zatuhl uprostred vety a uz jsem se nedostal k druhemu pokusu. Nekdo tady psal, ze se takove nehody driv nestavaly. O vikendu jsme v aeroklubu ukoncovali sezonu a jedna z reci, ktere se nad nejednou sklenickou vedli byla i to, ze je s podivem, ze se ty kraksny staly az ted. Ze uz se meli stat podstatne driv. Mne osobne se zda, ze 4 za rok je trosku dost. Je jasne, ze havarky byly, jsou a budou, ale 3 behem tri mesicu je asi vice, nez by bylo zdravo. Nekdo sice argumentuje, ze venku se stavaji taky, ale nevim.... Nevim, jestli jste slyseli trosku pozadi k te "21" - letel navigacni (nizky) a dle pruser je asi v tom, ze se to odehravalo v prostoru G, gde plati omezeni 460 km/h IAS. A padovka 21 byla udajne v jeho konfiguraci neco okolo 400. Jestli je to vsechno pravda, tak je to podle mne zalezitost, kterou by mel odskakat nekdo jiny (ten, kdo podepsal rozkaz, receno svazarmovskou terminologii) Malinko odjinud - mate nekdo predstavu, kolik je vlastne letuschopnych masin u nasi armady ?? Buboslav -------------------------------------------------------------------- I'd rather be flying........ Michal Orlita ---------------------------------------------ORLITA@iae.fme.vutbr.cz