Posted By: buboslav (buboslav) on 'CZflying'
Title:     a opet havarky
Date:      Mon Dec  2 12:23:22 1996

kdyz jsem psal posledne, tak jsem nejak zatuhl uprostred vety a uz jsem se 
nedostal k druhemu pokusu. 

Nekdo tady psal, ze se takove nehody driv nestavaly. O vikendu jsme v 
aeroklubu ukoncovali sezonu a jedna z reci, ktere se nad nejednou sklenickou 
vedli byla i to, ze je s podivem, ze se ty kraksny staly az ted. Ze uz se 
meli stat podstatne driv. 
Mne osobne se zda, ze 4 za rok je trosku dost. Je jasne, ze havarky byly, 
jsou a budou, ale 3 behem tri mesicu je asi vice, nez by bylo zdravo. Nekdo 
sice argumentuje, ze venku se stavaji taky, ale nevim....
Nevim, jestli jste slyseli trosku pozadi k te "21" - letel navigacni (nizky) 
a dle pruser je asi v tom, ze se to odehravalo v prostoru G, gde plati 
omezeni 460 km/h IAS. A padovka 21 byla udajne v jeho konfiguraci neco okolo 
400. Jestli je to vsechno pravda, tak je to podle mne zalezitost, kterou by 
mel odskakat nekdo jiny (ten, kdo podepsal rozkaz, receno svazarmovskou 
terminologii) 

Malinko odjinud - mate nekdo predstavu, kolik je vlastne letuschopnych masin 
u nasi armady ??

Buboslav

--------------------------------------------------------------------
I'd rather be flying........                           Michal Orlita
---------------------------------------------ORLITA@iae.fme.vutbr.cz

Search the boards