Posted By: termit (termit) on 'CZflying'
Title:     MiG 29 again
Date:      Mon Dec  1 10:05:10 1997

 Sem si tady precet pekny hovadiny o MiGu 28, takze
u zakladni verze A je zivotnost motoru 800 (udava se i 1100 a u M je to 2000) 
letovejch hodin, akcni radius neco malo pres 1000 km (priblizne 3000 s 
maximalnim osazenim nadrzemi). Motor se da vymenit za 35 minut (to predvedli 
ve Farnborough v 1992), pri primerenem poskozeni se da letadlo znova do akce 
vybavit priblizne za 11 hodin. Stredni doba oprav vetsiny elektronickych 
systemu je 120-150 hodin. Elektronika je analogova s durazem na spolehlivost. 
Jinak testy dopadly na blizko 1:2 s F-16C a 1:1,5 s F-18C. Na dalku meli 
americke konstrukce prevahu.
To se zmenilo s prichodem raket R-77, ktere maji lepsi parametry nez, Amraam,
hlavne delsi dolet a lepsi manevrovatelnost.
Jinak pro MiG 29M nema byt prilis vaznym souperem ani EFA ci F-22 (zvlast 
kdyz si uvedomime, ze za stejnou cenu se muzou proti jedne EFA postavit 4 
MiGy).
Jinak vsechna novejsi stihaci letadla byvalejch SSSR jsou vybavena prilbovymi 
zamerovaci a elektronicke diagnosticke zarizeni bylo udajne zavedeno drive 
nez u F-15C.

|OOOOO|_          
|    ~| |         PIVO NICIM NENAHRADIS
|     | |          (a ani se nesnazis)     
|     |/                
 ___/            Termit... email:petak@hermes.zcu.cz

Search the boards