Posted By: Harry (Harry) on 'CZgames' Title: Re: X-COM: TFTD Date: Mon Dec 18 12:20:17 2000 > Jenom obecne, nikdy si nepamatuju, co presne k cemu vede (u vyzkumu). Velice > dulezite je zkoumat ufouny vyskytujici se jen na terrorech (Dep one a > takovej > ten co vypda jak chlap ve skafandru). Ja jsem se snazil z kazdeho terroru > dovest aspon jednoho ziveho a vposdstate jsem nikdy s vyzkumem nemel > problemy. > Vyplati se dokonce zkoumat i jejich mrtvoly. Tipl bych si, ze na MK *** Aha, ja se snazim terrorum vyhnout, je to blba prace. Ne ze bych je nechal pojit, ale load. Navic je problem, kdyz ho uspis, ze ti vstane a ja nemam tolik vojaku, aby kazdeho nekdo hlidal. > potrebujes prave ziveho Skafandra, na rychlejsi lod (ale to fakt strilim od > boku) nejspise nejakyho ufounskyho velitele. A nejspis taky zdroj energie, > navigace ufo a aquaplastik (veci, ktere pak potrebujes ke stavbe te lode). *** Technici mi rikaji jen o typech ufo (jaky je 2.pad? uf? :-)), akvaplastik mam vymyslenej, navigaci, zdroj mam ve skladech, ale nejde to zkoumat! Velitele mi rikaji banality typu - kdyz stavime zakladnu, litaj tam zasobovaci lode... > Nevim proc se chces zbavovat ufounka v kojich, me se v zivote nestalo, ze by > Cizackych kojich pretekla kapacita (samozrejme jsem z nich nikdy nic > neodstranoval, na 95% to snad ani nejde) *** Koje jich pojmou deset. Kdyz nemas ctecku, nezjistis, ze tamhleten trouba je jen vojak. Sice se snazim zajimat ufouny v jejich lodich, ale je to pracnejsi a nejiste. Musel jsem postavit jinde jinou koji, abych mel ty vojaky kam odkladat. Harry