Posted By: Wir (Wir) on 'CZgames' Title: Re: homm3 Date: Tue Feb 22 17:36:48 2000 > A co se tyce pathfinding, opravdu staci vetsinou basic, expert se projevi > pouze na bazinach. Na snih je treba advanced p. Zajimave take je, ze i pri > boji jsou jednotky pomalejsi, pokud nejsou na svem domovskem terenu. > Diky, prave jsem to chtel vysvetlit. Pathfinding snizuje postih na tezkych terenech, logistic zvysuje pocet "moving points". Tezke tereny jsou tri typu: 1.typ: spotrebujete 125% moving points oproti normalnimu terenu 2.typ: 150 % 3.typ: 175 % Basic pathfinding snizuje tech 125 na 100, 150 na 125 a 175 na 150, advanced snizuje 125 na 100, 150 na 100 a 175 na 125, expert vsechno na 100. Z toho je videt, ze u 1.typu staci basic, u 2 advanced a i u tretiho je mezi adv/exp maly rozdil. Navic, vetsina tezkych terenu jsou 1 typu (subterraen, atd), jen asi dva druheho a jediny tretiho. Z toho lze logicky udelat zaver, viz vyse. Jeste jsou "lehke tereny", coz jsou cesty, kde podle typu cesty spotrebovavate jen 80% nebo 60% oproti normalu (treba grass). Vse je dobre popsano v manualu. > > Diana ...tak asi takhle bych to pojal WIR The Lost Winner sind hier