Posted By: Travis (Space Traveller) on 'CZgames' Title: Re: W7 Date: Thu Jun 20 08:38:57 2002 > > BTW: Doporucuje brutalne kombinovane postavy - ninja(fig/alc), > > samuraj(fig/mag) - skvele bojujou, ale u ninjy da praci si ho vubec > > narolovat. > > Nebo se to da udelat zmenou povolani. > > > > Travis > > > ***Ossobne jsem zacinal s Ninjou (1 person RPG), obecne jakekoli povolani, > ktere umi Stealth - ktere se v behu boje umi schovat. Optimalni hra mi > pripadla ve dvojici Ninja+Samuraj nebo Ninja+Monk. Posloupnost povolani: > > Ninja (udelat 12-15 levelu, Alc+Kirijutsu), pak zmenit povolani na Myslim, ze kirijustsu je specialita samuraje. Ninja ma ninjutsu. Ale to je detail. :-) Travis > Monk (udelat 12-15 levelu, Psi), pak zmenit povolani na > Mage (udelat 15-18 levelu, Pri), pak zmenit povolani na > Priest (udelat co nejvic levelu), pak zmenit povolani na finalni > - dle vyberu, ja pak hral za Ninju, preci jen - 8 utoku za kolo na 18 levelu > > a dal jeste vetsi srandy :) > > Zmeny povolani jsou nejvhodnejsi na rychle nauceni kouzel, optimalni je > nabehnout s vybusenou postavou do velke reze (Savant Engineers, Umpani, > hodne > Savant Troopers, nejake NPC) vsecko vymlatit a pred dobitim posledniho > zmenit > povolani. Hromada expu z velkeho boje automaticky nahodi treba 7-8 levelu. > Postavy typu Ninja a Monk maji docela narocne staty, proto se treba muze > prihodit, ze s Magem ci Priestem budete delat 21,24 levelu nez bude moct > prehodit na Ninju nebo Monka. Zmeny povolani jsou taky rychla cesta jak si > vybusit postavu ve vsech atributech na stovku. Zvlast u Artifacts a > Skullduggery se to *moc* hodi. Swimming lze ziskat praxi (pote, co si > natukate > aspon 10 bodu z levelu, pod 10 se utopite i v kaluzi). Swimming se da dobre > expit v New City - v Temple. Expovani obecne se da delat v New City; v jedne > > ze straznic u prvniho vchodu do mesta najdete cernou tabulku (Black Waffer), > > kterou kdyz date do zamku ve Forbidden Zone, tak na vas nabehne banda Savant > > Trooperu (bacha, maji Stun Rod a umi paralyzu). For je v tom, ze pribehnou > pokazde, kdyz tam vrazite tabulku, takze tam muzete expovat do aleluja (me > to > bavi tak do 15 levelu, pak jdu do WildernesS). > > Obecne Mag a Priest maji dabelske utocne kouzla, Psionici a Alchymici maji > nechutne silne miniony; nehlede na Psi kouzla na niceni mysli - kdyz z > hromady nabusenych Savant Engineeru udelate partu blabolicich, tancicich a > zmatenych posuku - to je proste bozi. Confusion a Mind Flay jsem zboznoval > :) > > Wiz se daji hrat v poctu jedna az sest postav, nejvic se mi osvedcil pocet > 2. > Cim vic postav, tim pomaleji delaji levely (maji min distribuovanych expu ze > > souboju). 2 postavy jsou nutnost kvuli kouzlum jako Paralyze, Stone, Death. > Kdyz jedna je Paralyzovana, druha se schova (Hide) a muze ji zase odcarovat. > > :) Funkce Hide mi ve Wizardry 8 velice chybi :)))))))) Cim vic mate postav, > ktere se umi schovat, tim lip (obe). Zasahy, ktere podnikaji jako > neviditelni, > se pocitaji dvakrat (v nekterych podminkach dokonce ctyrikrat, treba pri > paralyze nepritele) vic. > > > ------------------------------------------------------ > Norman knyght > Le petite rire