Posted By: Ticcino (Ticcino) on 'CZgames' Title: ET konfigurace Date: Mon Feb 26 11:34:12 2007 set sj "+sprint; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; +moveup; wait; -sprint; wait; -moveup" set sj1 "bind KP_ENTER vstr sj; set nextjump vstr sj2; echo ^2Speedjump Enabled" set sj2 "bind KP_ENTER +moveup; set nextjump vstr sj1; echo ^1Speedjump Disabled" set nextjump "vstr sj1" bind p "vstr nextjump" bind SPACE playdead seta name "^7Ti^1c^4c^7ino" seta com_maxfps "125" seta r_mode "-1" seta r_customwidth "1680" seta r_customheight "1050" seta r_customaspect "1" seta cg_fov "120" seta cg_crosshairsize "22" seta cg_drawcrosshair "2" --------------------------------------------- komentar Takze ten zacatek neni dulezitej, to je skript na delsi skoky, ale clovek si na to musi trosku zvyknout, nereaguje to tak briskne jako klasicky skok. Playdead funguje jen na ETPro serverech. Moc to nepouzivam, ale obcas je to legrace. Moje jmeno, aby bylo trosku barevne. Framerate mam capnuty na 125 fps jednak ze pri 125 to funguje tak nejak lepe a zadruhe abych co nejvice omezil trhani obrazu (spravne bych to mel mit nastavene na 60, ale kdyz to grafika dovoli...) r_mode -1 znamena uzivatelem definovane rozliseni width a height je jasny r_customaspect vubec nevim k cemu je, vyzkousel jsem ruzny cisla, zadna zmena nicmene doporucovali to na netu cg_fov je uhel jak vidis scenu default je 90. Davat min je nesmysl. Vic jak 120 jde, ale to uz hranici s cheatovanim a Punkbuster moc nespi :-) Posledni dve polozky jsou velikost a typ zamerovace. To vsechno mam v souboru autoexec.cfg ulozenem v ETMAIN. Spousti se sam pri zapnuti ET. Ale nektere jeho casti je treba jeste jednou "spustit" cili kdyz je clovek ve hre, zapnout konzoli tildou a napsat: /exec autoexec.cfg Na zacatku je lomeno / tak pozor :-) Pri techto nastavenich je sice kompas trochu elipticky (coz je asi tim, ze je to nejaka bitmapa a ne vektorovy kruh) ale to nevadi. Zbran je pri FOV 120 trosku uzsi, ale to neni dulezite. Dulezity je 3D pohled, ktery ma timto nastavenim rozliseni 1680x1050, cili nativni a tim ze se rozsiri vyhled z 90 na 120 stupnu se vyuzije presne to, co monitoru 4:3 chybi. Pripadne to chce trosku experimentovat s FOV. Je to hodne o zvyku. Vetsinou se doporucuje uzivat 115, ale jak komu co vyhovuje. Jinak prakticky vse krome rozliseni lze menit primo z konzole bez opousteni hry. /cg_fov zobrazi soucasny fov (field of view) /cg_fov xxx nastavi fov na xxx stupnu Tot zatim vse, vic jsem nepatral. Pokud zjistim neco noveho, podelim se. Ticcino