Posted By: Libb (Libor) on 'CZlaws'
Title:     Re: Reklamace
Date:      Thu Apr 12 12:01:05 2007

> Ahoj,
> 
> dnes se mi po 28 dnech vratil z reklamace monitor.
> 1. prisel v jiny krabici nez jsem ho odeslal
> 2. polystyrenovy proklady vevnitr jsou trosku rozbity
> 3. monitor vypada na prvni pohled ok, ale vyzkousim ho az zitra
> 
> Body 1 a 2 nejsou moc dulezite, ale vyfotim to pro jistotu.
> Na bod 3 jsem zvedav, ale ted to nejdulezitejsi
> 
> V prilozenem protokolu o oprave je, ze oprava byla provedena vymenou za 
> monitor s jinym seriovym cislem. Cili za jiny monitor. Maji na tohle pravo? 
> Nemeli mi nahodou dat vybrat jestli chci penize nebo novy monitor?
> Prodejce mi zarucil 0 vadnych pixelu, ale servis toto jiz nezarucuje a proto
> 
> jsem novy monitor ze servisu nechtel. Cili by me zajimalo, co mam delat,
> pokud tam ten pixel objevim...

tak treba bezne se to dela u disku, ze se vymeni za jiny. Mam pocit, ze pokud 
je vada neopravitelna, mas narok na vyber.
Na druhou stranu, tento vztah plati s prodavajicim, IMHO ale uz nutne ne se 
servisem. To je take duvod, proc vsechno cpu do reklamace k prodejci, i kdyz 
pres servis by to mohlo byt rychlejsi.
Pokud tam neco najdes, asi by bylo nejlepsi kontaktovat prodejce a resit to s 
nim.
BTW o koho se jedna - prodejce? 

> 
> Diky
>  
>  ___________________________
> (___   _____________________)
>     | |_ __ __ _ __  __
>     | | | _| _| |  |  |
>     |_|_|__|__|_|_|_|__|   It's better to burn out than fade away.

                                                                      Libb

Search the boards