Posted By: sinuhet (chatar v zaloze) on 'CZmobil' Title: Re: Cenova politika T-Mobile Date: Wed Feb 19 02:53:24 2003 > > a) nejednalo se pouze o jeho zakazniky, ale o zakazniky ostatnich > operatoru, > > kteri pouzivali jeho site prostrednictvim free sluzby. muzes diskutovat > > o tom, ze "cena je prilis vysoka" (tak ji neplat), ale ne o tom, ze ma > > pravo pozadovat zaplaceni za to, ze ti poskytuje sluzbu. viz moje horni > > poznamka o dobrocinnosti. > > Nesouhlasim. > > Tim ze mi na mobil nekdo muze poslat esemesku je sluzba kterou > _ja_ chci, lhostejno jakyho ma ten clovek operatora muzu mu rict: > "Posli mi esemesku z netu". Tim jsem _ja_ dosazitelnejsi > a ne zakaznik jinych operatoru. > pokud tu sluzbu chces _ty_, tak za ni pravdepodobne budes muset platit _ty_ zaregistruj si schranku a nech si od nej poslat e-mail a zaplat si preposlani te zpravy na mobil (temer stejna funkcionalita, zabere nejaky pocatecni cas navic). pokud mas i s tim problem, pak stale muze dotycny zavolat nebo poslat smsku z mobilu, pripadne te muze provoznit a ty mu zavolas. muzes chtit cokoliv zadarmo od kohokoliv - ano - ale muze se ti dostat odpovedi, ne udelam to, ale chci dostat zaplaceno, protoze me to neco stoji. > > Tvrdim i nadale, ze deutsche telekom sve zakazniky _podojil_ > (coz je normalni/legitimni) i za cenu toho ze jim sebral je-li to legitimni, je to zaroven i zrudne - prosim rozvest :-) nuti te snad pouzivat jeho sluzeb, zakazuje ti prejit ke konkurenci apod. ? nevidim nic zrudneho na tom, ze chce platit za to, ze ti poskytuje sluzby, stejne tak nevidim nic zrudneho na tom, ze ty chces od sveho zamestnavatele zaplatit za svoji praci. > sluzbu ktera je oblibena, vyuzivana a zpoplatnenim ztraci smysl > (a to je zrudnost). oblibena je predevsim proto, ze je zadarmo. je empiricky vyzkouseno, ze sluzba zadarmo ma x-krat (x>10) vetsi objemy a mnozstvi uzivatelu nez placena. > > ztrata cisla je pro ne vetsi nez ztrata nekolika korun apod. > > Jak jsem psal - nejde o ztratu nekolika korun ale o degradaci sluzby. prosim rozvest, co myslis degradaci sluzby. operator neni ve smluvnim zavazku s fyzickymi osobami, kteri nejsou jeho zakazniky. garantuje sluzbu svym zakaznikum, konkurecnim operatorum a nekterym dalsim subjektum (zprostredkovatele). mobilni sit je privatnim majetkem operatora a neni to tak, jako u internetu, ze kazdy vlastni nejakou cast site a existuje nepsana domluva, ze si data budeme vzajemne prenaset. > > aha. tak to myslis, ze nekomu se najednou zachtelo a hned zacal > > zdrazovat a neuvazoval nad zadnou reakci zakazniku, jak budou > > reagovat, kdyz zvysi cenu sluzeb? > > Jiste ze ne, kalkuloval s tim ze jsou to _ovce_. ne, zcela jiste si spocital, kolik uzivatelu zahodi karty, zrusi smlouvy, bude nadavat na infolince apod. nabidl jim moznost odstoupeni od uzavrene smlouvy. co mel jeste vice udelat, kdyz chtel vic penez za svoje sluzby? presvedcovat je, aby odesli ke konkurenci? > > h. > > madh. h.