Posted By: Quasimodo (Quasimodo) on 'CZmuds' Title: Kriteria kvality Date: Tue Mar 9 20:25:59 1999 > Docela by mne zajimala kriteria, podle nichz se posuzuje, zda mud za neco > stoji. > No, me taky. Ani nevite jak moc. Porad ctu jak je skeeve spatnej. Nejspis i je, o to se neminim hadat. Jen me prekvapuje ten paradox, ze za hlavni duvod dost casto slysim, ze je moc lehkej, ze se da dostat na imma za dva dny. Kdykoliv ale trosicku zvednu obtiznost, nastane dalsi odliv hracu. Uz ponekolikate se pracuje na kompletni rekonstrukci Absurd Lands, tentokrat to vypada dost vazne, takze to snad dostaneme do rozumneho finale. Protoze ale snad nikdo nedela mud s umyslem aby byl spatny (budete se divit, ani ja), rad si necham poradit co ho podle vas udela prijatelne hratelnym. Mimochodem z toho co mame zatim dohodnuto vyplyva napr. ze se na imma nedostanete za den, za dva, za tyden hrani, ale nikdy. Chceme umoznit v podstate nekonecny vyvoj postav, kery se ovsem casem radikalne zpomaluje. Navrhujte, rad si poctu. - Clovek je nejpomalejsi zname zarizeni typu I/O. Quasimodo