Posted By: Quasimodo (Quasimodo) on 'CZmuds'
Title:     Kriteria kvality
Date:      Tue Mar  9 20:25:59 1999

>  Docela by mne zajimala kriteria, podle nichz se posuzuje, zda mud za neco 
> stoji.
> 
No, me taky. Ani nevite jak moc. Porad ctu jak je skeeve spatnej. Nejspis i je,
o to se neminim hadat. Jen me prekvapuje ten paradox, ze za hlavni duvod dost
casto slysim, ze je moc lehkej, ze se da dostat na imma za dva dny. Kdykoliv
ale trosicku zvednu obtiznost, nastane dalsi odliv hracu.

Uz ponekolikate se pracuje na kompletni rekonstrukci Absurd Lands, tentokrat
to vypada dost vazne, takze to snad dostaneme do rozumneho finale. Protoze
ale snad nikdo nedela mud s umyslem aby byl spatny (budete se divit, ani ja),
rad si necham poradit co ho podle vas udela prijatelne hratelnym. Mimochodem
z toho co mame zatim dohodnuto vyplyva napr. ze se na imma nedostanete za den,
za dva, za tyden hrani, ale nikdy. Chceme umoznit v podstate nekonecny vyvoj
postav, kery se ovsem casem radikalne zpomaluje.
 Navrhujte, rad si poctu.
-
Clovek je nejpomalejsi zname zarizeni typu I/O.
                                                                 Quasimodo

Search the boards