Posted By: Jakub (Goofy) on 'CZmuds'
Title:     Re: Kriteria kvality
Date:      Thu Mar 18 14:54:44 1999

 Ahoj..

Ja bych se teda pokusil shrnout proc skeeve neni.. hmm.. tak uplne
idealni mud:

1) Chaoticky splacane arei, bez myslenky a bez souvislosti..
2) Mala rozlehlost
3) Nizky stupen obtiznosti (jak jsi spravne podotkl) - ovsem pri zvysovani
   obtiznosti je treba zachovat hratelnost, ne pouze tupe zvysit limity
    na level apod. (cimz netvrdim ze to Quasimodo dela) - pak by odliv
   hracu nemel byt dramaticky a ti kteri kvuli tomu odejdou stejne za nic
   nestoji. Na LP mudech jsou downgrady (a obcas upgrady) zcela beznou
   zalezitosti a na pocet hracu to prakticky nema vliv.
4) Cesky arei - zprofanovane tema, jenom osobni poznamka - kdyz nekdo k***i
   cestinu, vadi mi to daleko vice nez kdyz k***i anglictinu (mozna protoze
   jsem Cech) ;-)
5) Anarchie ktera mezi hraci-immy panuje - taky jiz bylo prodiskutovano,
   proste a jasne (jak napsal Niki): existence na mudu neni pravo,
   je to privilegium. Cheatujes? "Harrasujes"? Kazis hru ostatnim, pryc
   s tebou, nepatris sem.
6) Mala orientace na "groupovani" - ta ostatne chybi na vice mudech.
7) Malo questu (i kdyz nektere jsou hezke) - na druhou stranu, skeeve neni LP

Doufam ze ten post nevyzniva ofenzivne, je to pouze ciste muj osobni nazor.
A ten je mozna trochu podbarveny tim, ze obecne system circle neuznavam
a ceske mudy take ne ;-)

  Dekuji za pozornost:)
     Goody

Search the boards