Posted By: Jakub (Goofy) on 'CZmuds' Title: Re: Kriteria kvality Date: Thu Mar 18 14:54:44 1999 Ahoj.. Ja bych se teda pokusil shrnout proc skeeve neni.. hmm.. tak uplne idealni mud: 1) Chaoticky splacane arei, bez myslenky a bez souvislosti.. 2) Mala rozlehlost 3) Nizky stupen obtiznosti (jak jsi spravne podotkl) - ovsem pri zvysovani obtiznosti je treba zachovat hratelnost, ne pouze tupe zvysit limity na level apod. (cimz netvrdim ze to Quasimodo dela) - pak by odliv hracu nemel byt dramaticky a ti kteri kvuli tomu odejdou stejne za nic nestoji. Na LP mudech jsou downgrady (a obcas upgrady) zcela beznou zalezitosti a na pocet hracu to prakticky nema vliv. 4) Cesky arei - zprofanovane tema, jenom osobni poznamka - kdyz nekdo k***i cestinu, vadi mi to daleko vice nez kdyz k***i anglictinu (mozna protoze jsem Cech) ;-) 5) Anarchie ktera mezi hraci-immy panuje - taky jiz bylo prodiskutovano, proste a jasne (jak napsal Niki): existence na mudu neni pravo, je to privilegium. Cheatujes? "Harrasujes"? Kazis hru ostatnim, pryc s tebou, nepatris sem. 6) Mala orientace na "groupovani" - ta ostatne chybi na vice mudech. 7) Malo questu (i kdyz nektere jsou hezke) - na druhou stranu, skeeve neni LP Doufam ze ten post nevyzniva ofenzivne, je to pouze ciste muj osobni nazor. A ten je mozna trochu podbarveny tim, ze obecne system circle neuznavam a ceske mudy take ne ;-) Dekuji za pozornost:) Goody