Posted By: Gagman (Neuromancer on Skeeve) on 'CZmuds' Title: Re: Kriteria kvality Date: Fri Apr 9 21:09:33 1999 Kuk. Dik za odpovedi. Koukam, ze jsou vesmes autoquesty reseny vsude stejne - jadro autoquestu je donest nejakou vec (nechme stranou, za jakych podminek). Kdyz vezmu v potaz, ze se mi nelibi 'jistota' questu, tj. "mam jisty, ze mi to nikdo nevyfoukne, tak proc bych se nekam stval ..", zbyva tady tedy mob, ktery sem tam nejakej quest vyhlasi, podle vasich odpovedi se jedna vetsinou o typ dones tohle nebo tamto. V podstate tak fdunguje i muj Caryfuk - a prave to se mi nelibi. Premyslel jsem nejakou dobu o tom, ze by mohl byt mob, co by nekam vyrazil a cestou si delal poznamky z popisku roomu. Na konci sve pouti by nekde neco schoval, pak by samozdrejme zapomel cestu a daval by navod pro hledajici hrace - sem tam nejakej uryvek z popisku. Bohuzel jsem se jeste nedostal k programovy realizaci. Kdyz o tom tak premyslim, mozna je lepsi delat staticke questy a vykaslat se na to, ze hraci podvadej a tahaj si navody - je to stejny, jako hrat jakoukoliv hru podle navodu a tim se ochudit o dej. Gag