Posted By: astor (astor) on 'CZmuds' Title: Re: A nedam si pokoj Date: Fri Jan 26 15:42:06 2001 > > > Ja sem to myslel tak, ze se ti automaticky vygeneruje urcita oblast, > > > a hraci nebo godi pak do ni mohou zasahovat a tyto popisky tim padem > > > i menit (staveni, atp.). > > > > > > Duke > > > > tak to si nak moc dobre nedovedu predstavit .. jako ze by kazdej hrac sel > > a neco do roomu pripsal ? ;) > > Jinak nejvetsi otrava je prave psani popisku .. > > Ne, zadne prime pripisovani. Proste by existovali prikazy, ktere by > umoznovali > ovlivnovat roomy, coz by se nasledne promitlo do jejich popisku. > > Napr. by mohlo jit vysazet stromky, postavit barak, vykopat tunel, popr. > neco > znicit, spalit, zatopit... Dale by mohlo jit pojmenovavat urcite objekty > (napr. cestu, reku ci les), coz by se promitlo do nazvu popisku. > Pojmenovavat > by ovsem pochopitelne nemohl kazdy, ale jen autori danych objektu, ci > vybrane > postavy (popr. godi). > > Co se toho pojmenovavani tyce, tak jiste zavisi, zda chces mit vsechny jmena > > k dispozici pro kohokoliv, nebo zda udelas skill "geography", ktera muze mit > > take vliv na dany popisek pro danou postavu. > > Duke hmm zni to zajimave, ale tohle je imo detail se kterym bych si hral naposled .. Jinak z uplne jineho soudku .. podle me jsou klasicke mudy mrtve, postupne vymizi a nahradi je online graficke hry. Takze v dnesni dobe zacinat s novym mudem je imo dost zbytecne. Hlavne co se tyce te cestiny .. protoze v grafice nemas ani get key from chest ani vezmi klic z truhly, ale proste jen clicknes mysi (takze unilang :)) /Astor