Posted By: astor (astor) on 'CZmuds'
Title:     Re: A nedam si pokoj
Date:      Fri Jan 26 15:42:06 2001

> > > Ja sem to myslel tak, ze se ti automaticky vygeneruje urcita oblast,
> > > a hraci nebo godi pak do ni mohou zasahovat a tyto popisky tim padem
> > > i menit (staveni, atp.).
> > > 
> > >                                                         Duke
> > 
> > tak to si nak moc dobre nedovedu predstavit .. jako ze by kazdej hrac sel
> > a neco do roomu pripsal ? ;)
> > Jinak nejvetsi otrava je prave psani popisku ..
> 
> Ne, zadne prime pripisovani. Proste by existovali prikazy, ktere by
> umoznovali 
> ovlivnovat roomy, coz by se nasledne promitlo do jejich popisku.
> 
> Napr. by mohlo jit vysazet stromky, postavit barak, vykopat tunel, popr.
> neco 
> znicit, spalit, zatopit... Dale by mohlo jit pojmenovavat urcite objekty 
> (napr. cestu, reku ci les), coz by se promitlo do nazvu popisku.
> Pojmenovavat 
> by ovsem pochopitelne nemohl kazdy, ale jen autori danych objektu, ci
> vybrane 
> postavy (popr. godi). 
> 
> Co se toho pojmenovavani tyce, tak jiste zavisi, zda chces mit vsechny jmena
> 
> k dispozici pro kohokoliv, nebo zda udelas skill "geography", ktera muze mit
> 
> take vliv na dany popisek pro danou postavu. 
> 
>                                                         Duke

hmm zni to zajimave, ale tohle je imo detail se kterym bych si hral
naposled ..
Jinak z uplne jineho soudku ..
podle me jsou klasicke mudy mrtve, postupne vymizi a nahradi je online
graficke hry. Takze v dnesni dobe zacinat s novym mudem je imo dost
zbytecne. Hlavne co se tyce te cestiny .. protoze v grafice nemas
ani get key from chest ani vezmi klic z truhly, ale proste jen clicknes
mysi (takze unilang :))

/Astor

Search the boards