Posted By: Kotec (asi jsem holt rebel) on 'CZrailway' Title: Naklady na zeleznici Date: Thu Mar 11 08:59:32 1999 > > > Oni ho chteji zrusit uprostred platnosti grafikonu ??? > > To je IMHO divny. > > To prave nevim, ale manazera IMHO zavedli uprostred grafikonu, takze... Ne. Manazera zavedli o prvni den platnosti grafikonu 1997/98. Problem je v tom, ze asi za mesic prisly ty povodne, takze ho zase docasne zrusili. > > Kolik jsou vubec kilometricke naklady na provoz nejakeho "motoraku" na > > standartni vedlejsi trati? > > Variabilni naklady: > Motor z 810 (nebeznejsi motoracek) je defakto autobusovej to znamena, jestli > se nemylim 28-30 litru na 100 kilometru. Navic jiz jen Pruvodci a > vlakvedouci. > > Pozor cca 80% nakladfu CD je fixnich. Jo, to je mi jasne. Mne slo spis o to, ze pokud se argumentuje tim, ze misto 12 vlaku bude na trati jezdit 11, protoze ten nejhorsi se zrusi, jde predevsim o ty naklady variabilni. Mimochodem se v dobe, kdy se uvazovalo o privatizaci trati, u nas uvazovalo o prevzeti trate c. 181 Hermanova Hut - Nyrany, delali na to rozpocet a zjistili, ze tydne by museli (vcetne amortizace motoroveho vozu, koleji a budov) doplacet na vlak cca 30.000 Kc. (Jizdenky cca 24.000 Kc, naklady cca 54.000 Kc - jde o 10km trat.) Takze male trate si IMHO moc nevydelaji. (I kdyz provozovatele Viamont a.s. na trati Sokolov - Kraslice tvrdi, ze tak nejak v nule jsou - jak to delaji?) A jeste, kdyz uz jsem se toho dotknul, otazka: Jste priznivci plosne privatizase trati? > /| /| Lap Kotec Zivot je nakazliva a smrtelna choroba. Prenasi se pohlavnim stykem a jeste nikdo z ni nevyvazl zivy ... Z jiznich Cech vas zdravi Kotec LukasK@tix.bf.jcu.cz - http://www.bf.jcu.cz/tix/lukask