Posted By: Kotec (asi jsem holt rebel) on 'CZrailway'
Title: Naklady na zeleznici
Date: Thu Mar 11 08:59:32 1999
>
> > Oni ho chteji zrusit uprostred platnosti grafikonu ???
> > To je IMHO divny.
>
> To prave nevim, ale manazera IMHO zavedli uprostred grafikonu, takze...
Ne. Manazera zavedli o prvni den platnosti grafikonu 1997/98. Problem je v
tom, ze asi za mesic prisly ty povodne, takze ho zase docasne zrusili.
> > Kolik jsou vubec kilometricke naklady na provoz nejakeho "motoraku" na
> > standartni vedlejsi trati?
>
> Variabilni naklady:
> Motor z 810 (nebeznejsi motoracek) je defakto autobusovej to znamena, jestli
> se nemylim 28-30 litru na 100 kilometru. Navic jiz jen Pruvodci a
> vlakvedouci.
>
> Pozor cca 80% nakladfu CD je fixnich.
Jo, to je mi jasne. Mne slo spis o to, ze pokud se argumentuje tim, ze misto
12 vlaku bude na trati jezdit 11, protoze ten nejhorsi se zrusi, jde predevsim
o ty naklady variabilni.
Mimochodem se v dobe, kdy se uvazovalo o privatizaci trati, u nas uvazovalo o
prevzeti trate c. 181 Hermanova Hut - Nyrany, delali na to rozpocet a
zjistili, ze tydne by museli (vcetne amortizace motoroveho vozu, koleji a
budov) doplacet na vlak cca 30.000 Kc. (Jizdenky cca 24.000 Kc, naklady cca
54.000 Kc - jde o 10km trat.)
Takze male trate si IMHO moc nevydelaji. (I kdyz provozovatele Viamont a.s.
na trati Sokolov - Kraslice tvrdi, ze tak nejak v nule jsou - jak to delaji?)
A jeste, kdyz uz jsem se toho dotknul, otazka: Jste priznivci plosne
privatizase trati?
> /| /| Lap
Kotec
Zivot je nakazliva a smrtelna choroba.
Prenasi se pohlavnim stykem a jeste nikdo z ni nevyvazl zivy ...
Z jiznich Cech vas zdravi Kotec
LukasK@tix.bf.jcu.cz - http://www.bf.jcu.cz/tix/lukask