Posted By: Kotec (asi jsem holt rebel) on 'CZrailway'
Title: Re: Naklady na zeleznici
Date: Fri Mar 12 19:08:45 1999
> naklady na provoz vlaku,nikoli trati,ale to uz tady bylo receno.Vetsi sance
> je na zvyzeni nakladni dopravy.To ze jsou u nas nedokonale zakony.Nevybavena
> policie a tak se nakladni automobily pretezuji,jenze je nemaji policajti jak
> merit,tak se vlastne vyplati pretizit auto.Tim je naklad dopraven
> rychleji,levneji a hlavne se nemusi porad prekladat.Pokud by vsak treba na
Dalsi fakt je, ze se u nas nedostatecne preferuje preprava kamionu po
zeleznici, jedinej usek, kde funguje pravidelne, je Lovosice - Drazdany.
Navic problem je v tom, ze po postaveni dalnice D8 budou radsi jezdit po
dalnici ...
Dalsim problemem je prevadeni vedlejsich trati na vleckovou prepravu, tj.
CD zde prestavaji pristavovat nakladni vozy a firmy zde umistene musi bud
vozit naklady nekam dal, nebo draze platit za pristaveni, nebo vozit autem ...
(Napr. problem trati Pnovany - Bezdruzice, Chodov - Horni Slavkov atd.)
Udajne tez ma nakladni doprava nevelkou spolehlivost (rozumi se casovou -
firma nikdy nevi presne, kdy bude zasilka dorucena ...)
> jenom tolik automobilova doprava nevyplatila.Trochu by se tim zabranilo
> nicenim silnic (jsou fakt v desnym stavu).Ale mam pocit,ze zavedenim
V desnym stavu jsou, u nas pred zprovoznenim dalnice D5 byly ve stoupani
16.5 cm hluboke koleje (meril jsem to jednou v noci pravitkem).
> Igor by Cunas
Kotec
Zivot je nakazliva a smrtelna choroba.
Prenasi se pohlavnim stykem a jeste nikdo z ni nevyvazl zivy ...
Z jiznich Cech vas zdravi Kotec
LukasK@tix.bf.jcu.cz - http://www.bf.jcu.cz/tix/lukask