Posted By: lap (fakt Lap) on 'CZrailway' Title: Z noveho JR! Date: Tue May 4 12:30:51 1999 Zajimavym spojenim v novem jizdnim radu je vedle Brnenskeho draka, ktery se dal cekat i spoj KRALOVEHRADECKY EXPRES (bez priplatku) Ktery jede v trase Plzen - Praha - Hradec Kralove a opacne po tratich 170 a 020. Usek mezi Hradcem a Prahou zvlada za dosud bezkonkurencni 1 hodinu a 23 minut! Zajimave je, ze rada dalsich spoju, ktere koncily v Praze nyni Prahou projizdi. Pokud to Praha kapacitne zvladne, tak to bude fajn. Rychlejsi je vetsinou i prujezd Prazskymi nadrazimi a odpada nelogicke casto temer pulhodinove cekani spoju z Vychodu na Hlavaku nez dojedou na Smichov. POSLEDNIM SOKEM pro me bylo vedeni nocniho R Excelsioru (a sezonni Saxonie) po tratich 072 a 231 tedy ne pres Prahu, ale pres Melnik atd. Spojeni bude rychlejsi a z Prahy i bez tohoto vlaku toho jede na Slovensko stale dost. Perfektni bude i moznost nocniho spojeni mezi velkymi mesty na techto tratich. Navic ma Excelsior primy pripojny vuz z Decina (doufejme, ze kvuli tomu nebudou zpozdeni, ale nejsis ne, protoze v useku Decin - Usti vlak zrovna nechvata)! Jen mesta mezi Ustim nad Labem a Prahou (Kralupy...) prijdou o prime nocni spojeni se Slovenskem a zbyde tu jen ve dne jedouci Vsacan, ktery konci uz v Ziline. Nicmene svou roli jiste sehralo i to, ze z techto mest neni velky problem sjet rychlikem do Prahy a tam prestoupit. Skoda jen, ze intervali jsou nic moc. (napr. 5 minut na luzkovy a lehatkovy Hornad - pro cestu na Slovensko pri prestupu na hlavaku bych vaha) a 55 na neco dalsiho). ************************************************************************** O o /|/| Lap / /| e-mail: matous@student.upce.cz Zbytecne casti replikovanych postu mazte! Ctrl-K pro smazani cele radky.