Posted By: lap (fakt Lap) on 'CZrailway'
Title:     Z noveho JR!
Date:      Tue May  4 12:30:51 1999


Zajimavym spojenim v novem jizdnim radu je vedle Brnenskeho draka, ktery se 
dal cekat i spoj 

KRALOVEHRADECKY EXPRES (bez priplatku)
Ktery jede v trase Plzen - Praha - Hradec Kralove a opacne po tratich 170 a 
020. Usek mezi Hradcem a Prahou zvlada za dosud bezkonkurencni 1 hodinu a 23 
minut! 

Zajimave je, ze rada dalsich spoju, ktere koncily v Praze nyni Prahou 
projizdi. Pokud to Praha kapacitne zvladne, tak to bude fajn. Rychlejsi je 
vetsinou i prujezd Prazskymi nadrazimi a odpada nelogicke casto temer 
pulhodinove cekani spoju z Vychodu na Hlavaku nez dojedou na Smichov.

POSLEDNIM SOKEM
pro me bylo vedeni nocniho R Excelsioru (a sezonni Saxonie) po tratich 072 a 
231 tedy ne pres Prahu, ale pres Melnik atd. Spojeni bude rychlejsi a z Prahy 
i bez tohoto vlaku toho jede na Slovensko stale dost. Perfektni bude i moznost 
nocniho spojeni mezi velkymi mesty na techto tratich. Navic ma Excelsior primy 
pripojny vuz z Decina (doufejme, ze kvuli tomu nebudou zpozdeni, ale nejsis 
ne, protoze v useku Decin - Usti vlak zrovna nechvata)! 

Jen mesta mezi Ustim nad Labem a Prahou (Kralupy...) prijdou o prime nocni 
spojeni se Slovenskem a zbyde tu jen ve dne jedouci Vsacan, ktery konci uz v 
Ziline.
Nicmene svou roli jiste sehralo i to, ze z techto mest neni velky problem 
sjet rychlikem do Prahy a tam prestoupit. Skoda jen, ze intervali jsou nic 
moc. (napr. 5 minut na luzkovy a lehatkovy Hornad - pro cestu na Slovensko pri 
prestupu na hlavaku bych vaha) a 55 na neco dalsiho). 

 

**************************************************************************

       O  o                                           
      /|/|                                           Lap
      / /|                             e-mail: matous@student.upce.cz
 Zbytecne casti replikovanych postu mazte! Ctrl-K pro smazani cele radky.

Search the boards