Posted By: lap (fakt Lap) on 'CZrailway'
Title: Z noveho JR!
Date: Tue May 4 12:30:51 1999
Zajimavym spojenim v novem jizdnim radu je vedle Brnenskeho draka, ktery se
dal cekat i spoj
KRALOVEHRADECKY EXPRES (bez priplatku)
Ktery jede v trase Plzen - Praha - Hradec Kralove a opacne po tratich 170 a
020. Usek mezi Hradcem a Prahou zvlada za dosud bezkonkurencni 1 hodinu a 23
minut!
Zajimave je, ze rada dalsich spoju, ktere koncily v Praze nyni Prahou
projizdi. Pokud to Praha kapacitne zvladne, tak to bude fajn. Rychlejsi je
vetsinou i prujezd Prazskymi nadrazimi a odpada nelogicke casto temer
pulhodinove cekani spoju z Vychodu na Hlavaku nez dojedou na Smichov.
POSLEDNIM SOKEM
pro me bylo vedeni nocniho R Excelsioru (a sezonni Saxonie) po tratich 072 a
231 tedy ne pres Prahu, ale pres Melnik atd. Spojeni bude rychlejsi a z Prahy
i bez tohoto vlaku toho jede na Slovensko stale dost. Perfektni bude i moznost
nocniho spojeni mezi velkymi mesty na techto tratich. Navic ma Excelsior primy
pripojny vuz z Decina (doufejme, ze kvuli tomu nebudou zpozdeni, ale nejsis
ne, protoze v useku Decin - Usti vlak zrovna nechvata)!
Jen mesta mezi Ustim nad Labem a Prahou (Kralupy...) prijdou o prime nocni
spojeni se Slovenskem a zbyde tu jen ve dne jedouci Vsacan, ktery konci uz v
Ziline.
Nicmene svou roli jiste sehralo i to, ze z techto mest neni velky problem
sjet rychlikem do Prahy a tam prestoupit. Skoda jen, ze intervali jsou nic
moc. (napr. 5 minut na luzkovy a lehatkovy Hornad - pro cestu na Slovensko pri
prestupu na hlavaku bych vaha) a 55 na neco dalsiho).
**************************************************************************
O o
/|/| Lap
/ /| e-mail: matous@student.upce.cz
Zbytecne casti replikovanych postu mazte! Ctrl-K pro smazani cele radky.