Posted By: termit (termit) on 'CZsport' Title: Re: Malajsie Date: Fri Oct 22 17:43:26 1999 > > pridavne aerodynamicke plochy jsou soucasti podvozku (toto pravidlo ovsem > > jasne urcuje, ze cokoliv je za osou hrany te distancni plochy pod vozem, > tak > Nevim, nakolik je to jasne urcene pravidly, DMN docela dost, ale v kazdem > pripade na tohle Ferrari nespoleha - to vydalo prohlaseni, ze uznava > poruseni > pravidel, ale nesouhlasi s trestem z duvodu neziskani jakekoliv vyhody a > taky > z duvodu ignorovani teto chyby ze strany FIA az do nedelniho zavodu (tedy az > > sesty den, kdy se vuz pouzival). Jde tu o to proc FIA nepouzila diskvalifikaci uz Nurburgringu, je pravda ze Ferrari uznalo technickou stranku veci jako svou jednoznacnou chybu, ale jak je videt, tak si technicti komisari sami vykladaji pravidla s mirnymi odlisnostmi - cily opravdu neni jasne, ze po technicke strance je duvod k diskvalifikaci jednoznacny. > (nebo > > proti Bernie Ecclestoneovi ? - ma to byt nejaky podfuk, aby se Ecclestone > > obhajobou Schumachera a Ferrari znemoznil?, nebo jsou to jenom osobni > > antipatie ze strany FIA.) > Nepletu-li se, tak je tam tolerance 1cm (nebo 15mm), a kdyby se > deflektory v takove vysce dotkly zeme, tak by urcite nedojeli s deskou :-) Nejaka tolerance tam jiste je, ale kdyz jsou vanes o trochu vis, zle monopost spustit jeste o trochu niz :) > V Nurburgringu k vylouceni nedoslo, protoze nema smysl upozornovat Ferrari > na > chybu, kdyz neziskala zadne body. Bauer byl na tu chybu evidentne upozornen > - Herbertovi se stala podobna vec v roce 1996, ovsem v jeho pripade ty postranni deflektory precnivaly 15cm smerem nahoru a Herbert ( a tym Sauber) byl diskvalifikovan z 12 mista (cili byl na tom hure nez Irvine v Nurburgringu). > > O tom bourani do sebe, proc mluvite o Schumacherovi, proc nemluvite o > > Davidu Coulthardovy (o minule sezone nemluvim), tech pripadu nebezpecne > > jizdy > DMN je to spis zpusobeno jeho levosti, nez ze by to delal zamerne. > O Coulthardovi bych netvrdil, ze je levej (spis ze McLaren svym pilotum dava dost zajimavy instrukce a DC uz je proste takovej, ze poslechne). Je prinejmensim stejne dobrej jako Hakkinen, ale at si McLaren rika co chce, tak DC proste nedostava stejne dobrej material jako Hakkinen a jeho uloha je stejna jako u Irvina s tim rozdilem, ze Coulthard nad Hakkinenem dokaze zvitezit. Irvine do Hakkiena neboura mozna proto, ze jej oddeluje pomerne znatelna vykonostni bariera. (pokud neberu v uvahu situaci v tehle sezone) > uvnitr > > zatacky - kdezto loni ve Spa Hakinnen byl uvnitr zatacky a zcela jasne se > > snazil natlacit Ferrari na zed - v Jerezu zadna betonova zed nebyla). > > Zkratka Schumacher boura do souperu asi tak stejne jako ostatni, jenomze > > ma > Pravda, koho zajima, ze vypadnou dva Arrowsy na 18. a 19. miste... V kazdem > > pripade to neni duvod k tolerovani techto kolizi. > ... celkem by me zajimalo, jak by FIA resila situaci, kdyby v Japonsku > sejmul > Schumacher Hakinnena. Diskvalifikace obou vozu Ferrari z celeho MS? > > > smulu, protoze je to skoro vzdycky on kdo bojuje o titul (kde je dneska > > Hill, > > Vileneuve ?). > DMN se Villeneuve jeste vrati, az dostane rozum a prejde k lepsimu tymu. > Mozna to za ten plat stoji, ale Villenuve by mel spis k BARu pretahnout nejakeho jezdce (a tym jeho techniku), ktery je schopen vyladit novy vuz, protoze toho Villeneuve patrne neni zcela schopny (viz upadek Williamsu po odchodu Hilla, i kdyz na tom se podepsal asi vic odchod A.Neweyho). Zkratka BAR potrebuje nejdriv talentovany vyvojovej tym a tezistem takovyho tymu je technicky orientovany jezdec. Jo a BAR potrebuje jeste zmenit dodavatele sroubku, aby se jim ty popelnice alespon drzely pohromade :) - no proste nafoukani Americani se spoustou prachu co se prisli zmocnit formule 1. |OOOOO|_ | ~| | PIVO NICIM NENAHRADIS | | | (a ani se nesnazis) | |/ ___/ Termit... email:petak@hermes.zcu.cz