Posted By: termit (termit) on 'CZsport'
Title:     Re: Malajsie
Date:      Fri Oct 22 17:43:26 1999

> > pridavne aerodynamicke plochy jsou soucasti podvozku (toto pravidlo ovsem 
> > jasne urcuje, ze cokoliv je za osou hrany te distancni plochy pod vozem,
> tak
>  Nevim, nakolik je to jasne urcene pravidly, DMN docela dost, ale v kazdem 
> pripade na tohle Ferrari nespoleha - to vydalo prohlaseni, ze uznava
> poruseni 
> pravidel, ale nesouhlasi s trestem z duvodu neziskani jakekoliv vyhody a
> taky 
> z duvodu ignorovani teto chyby ze strany FIA az do nedelniho zavodu (tedy az
> 
> sesty den, kdy se vuz pouzival). 

Jde tu o to proc FIA nepouzila diskvalifikaci uz Nurburgringu, je pravda ze 
Ferrari uznalo technickou stranku veci jako svou jednoznacnou chybu, ale jak 
je videt, tak si technicti komisari sami vykladaji pravidla s mirnymi 
odlisnostmi - cily opravdu neni jasne, ze po technicke strance je duvod k 
diskvalifikaci jednoznacny. 

> (nebo
> > proti Bernie Ecclestoneovi ? - ma to byt nejaky podfuk, aby se Ecclestone 
> > obhajobou Schumachera a Ferrari znemoznil?, nebo jsou to jenom osobni 
> > antipatie ze strany FIA.)
>  Nepletu-li se, tak je tam tolerance 1cm (nebo 15mm), a kdyby se 
> deflektory v takove vysce dotkly zeme, tak by urcite nedojeli s deskou :-) 

Nejaka tolerance tam jiste je, ale kdyz jsou vanes o trochu vis, zle monopost 
spustit jeste o trochu niz :) 

>  V Nurburgringu k vylouceni nedoslo, protoze nema smysl upozornovat Ferrari
> na 
> chybu, kdyz neziskala zadne body. Bauer byl na tu chybu evidentne upozornen
> - 

   Herbertovi se stala podobna vec v roce 1996, ovsem v jeho pripade ty 
postranni deflektory precnivaly 15cm smerem nahoru a Herbert ( a tym Sauber) 
byl diskvalifikovan z 12 mista (cili byl na tom hure nez Irvine v 
Nurburgringu).

> >    O tom bourani do sebe, proc mluvite o Schumacherovi, proc nemluvite o 
> > Davidu Coulthardovy (o minule sezone nemluvim), tech pripadu nebezpecne
> > jizdy 
>  DMN je to spis zpusobeno jeho levosti, nez ze by to delal zamerne.
> 

O Coulthardovi bych netvrdil, ze je levej (spis ze McLaren svym pilotum 
dava dost zajimavy instrukce a DC uz je proste takovej, ze poslechne).
Je prinejmensim stejne dobrej jako Hakkinen, ale at si McLaren rika co chce, 
tak DC proste nedostava stejne dobrej material jako Hakkinen a jeho uloha je 
stejna jako u Irvina s tim rozdilem, ze Coulthard nad Hakkinenem dokaze 
zvitezit. Irvine do Hakkiena neboura mozna proto, ze jej oddeluje pomerne 
znatelna vykonostni bariera. (pokud neberu v uvahu situaci v tehle sezone)

> uvnitr
> > zatacky - kdezto loni ve Spa Hakinnen byl uvnitr zatacky a zcela jasne se 
> > snazil natlacit Ferrari na zed - v Jerezu zadna betonova zed nebyla).
> >   Zkratka Schumacher boura do souperu asi tak stejne jako ostatni, jenomze
> > ma 
>  Pravda, koho zajima, ze vypadnou dva Arrowsy na 18. a 19. miste... V kazdem
> 
> pripade to neni duvod k tolerovani techto kolizi.

>  ... celkem by me zajimalo, jak by FIA resila situaci, kdyby v Japonsku
> sejmul 
> Schumacher Hakinnena. Diskvalifikace obou vozu Ferrari z celeho MS? 
> 
> > smulu, protoze je to skoro vzdycky on kdo bojuje o titul (kde je dneska
> > Hill, 
> > Vileneuve ?).
>  DMN se Villeneuve jeste vrati, az dostane rozum a prejde k lepsimu tymu.
> 
   Mozna to za ten plat stoji, ale Villenuve by mel spis k BARu pretahnout 
nejakeho jezdce (a tym jeho techniku), ktery je schopen vyladit novy vuz, 
protoze toho Villeneuve patrne neni zcela schopny (viz upadek Williamsu po 
odchodu Hilla, i kdyz na tom se podepsal asi vic odchod A.Neweyho). Zkratka 
BAR potrebuje nejdriv talentovany vyvojovej tym a tezistem takovyho tymu je 
technicky orientovany jezdec. Jo a BAR potrebuje jeste zmenit dodavatele 
sroubku, aby se jim ty popelnice alespon drzely pohromade :) - no proste 
nafoukani Americani se spoustou prachu co se prisli zmocnit formule 1.
 

|OOOOO|_          
|    ~| |         PIVO NICIM NENAHRADIS
|     | |          (a ani se nesnazis)     
|     |/                
 ___/            Termit... email:petak@hermes.zcu.cz

Search the boards